loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مهر ولایت در آسمان ایران (نگاهی به زندگانی و ابعاد شخصیت امام رضا علیه السلام)

ناشر بوستان کتاب قم

نویسنده علی کریمی جهرمی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 248

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 28146 10003022
45,000 40,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

اثر حاضر، تحقیقی اجمالی در زمینه ابعاد مختلف زندگانی، شخصیت، فضایل و معجزات امام رضا (ع) است.

در این اثر ضمن بیان گوشه هایی از کیفیت ولادت، معرفی خاندان و زندگانی امام رضا (ع)، به جهات مختلف شخصیت ایشان اعم از سیره اخلاقی، عبادی، اجتماعی، سیاسی و علمی آن امام پرداخته شده و روش زندگانی ایشان با توجه به شرایط سیاسی، فرهنگی و اجتماعی آن دوران و ولایت عهدی ایشان، مورد بحث و بررسی اجمالی قرار گرفته است.

در همین زمینه نویسنده داستان هایی از زندگانی امام رضا (ع)، اخلاق کریمانه ایشان، کثرت عبادت وی، نحوه برخوردوی با اقشار مختلف مردم، معجزات و کرامات ایشان در دوران حیات و پس از رحلت آن امام و مقابله ایشان با خط انحراف در زمان خویش نقل نموده و اهمیت زیارت قبر شریف ایشان و آثار دنیوی و اخروی آن را از منظری روایی بیان نموده است.

نگارنده همچنین تحلیلی از علل پذیرش ولایت عهدی توسط امام رضا (ع) ارایه نموده و اقدامات مهم ایشان در این دوران را که منجر به شهادت وی گردید، گزارش نموده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

علی مهدی قلب

سلام.این کتاب را برای فروش دارید یا تموم شده

26 آبان 1394

سلام. ان شاء الله داریم.

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما