loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

قیام مختار

5 (2)

ناشر شرکت چاپ و نشر بین الملل

نویسنده سید ابوفاضل رضوی اردکانی

سال نشر : 1390

تعداد صفحات : 581

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 2833 10003022
350,000 332,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

چهره واقعی مختار و ماهیت قیام او در کتابی با عنوان «ماهیت قیام مختاربن ابی عبید ثقفی» نوشته سیدابوفاضل رضوی اردکانی از سوی شرکت چاپ و نشر بین الملل منتشر شد.
کتاب قیام مختار، با استناد به منابع معتبر دینی و تاریخی، به ترسیم چهره واقعی زندگی و قیام مختار می پردازد. «مختار بن ابی عبید ثقفی» از چهره های برجسته تاریخ است که نام و قیام او با حماسه عاشورا و خون خواهی اهل بیت(ع)، پیوند خورده است. وی انسانی فداکار، معتقد به امامت ائمه هدی بود و قیامش نیز با اذن و اجازه امام معصوم(ع) و دخالت مستقیم اهل بیت پیامبر(ص) صورت گرفت.
با وجود قضاوت های غیر منصفانه و نابه جایی که درباره مختار و قیام وی صورت گرفته، کتاب قیام مختار نوشته سید ابوفاضل رضوی اردکانی، چهره واقعی مختار و ماهیت قیام او را در سیزده فصل، براساس کهن ترین منابع بررسی کرده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما