loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

خبرنگار بدون مرز

ناشر آرما

نویسنده محمدرضا زائری

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 125

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 28599 10003022
25,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب خبرنگار بدون مرز، نوشته محمدرضا زائری است و در انتشارات آرما منتشر شده است. این که «محمدرضا زائری» را با پیشوند «حجت الاسلام» و یا با پسوندهای «روزنامه نگار» و «خبرنگار» و یا به قول خودش خبرنگار بدون مرز (البته به معنای خبرنگاری که حد و مرزی در تبلیغ احکام و روایات و احادیث نورانی پیامبر اکرم (ص) و ائمۀ معصومین (ع) نمی شناسد) بنامیم، مهم نیست، مهم این است که او، روحانیِ روزنامه نگاری است که شرط اول روزنامه نگاری، یعنی «خلاقیت و نوآوری» را به خوبی داراست و از این گذشته، علاوه بر بیان، قلم خوبی هم دارد.

نویسنده این مجموعه، کوشیده است با توجه به شرایط اجتماعی و فرهنگی، نگاهی تازه به روایات و احادیث نورانی پیامبر اسلام (ص) و ائمه معصومین (ص) بیفکند و مانند بسیاری از مبلغان حد و مرزی نیز در گزینش یا حذف و حفظ این سخنان مبارک و متبرک نداشته باشد. یادداشت ها، در واقع توصیه ها و تذکره هایی است در باب فرهنگ عمومی، تلنگر به مسئولان، به ویژه روحانیون و نیز بهره گیری از رفتارها و گفتارهای دلپذیر، اما فراموش شده پیامبر گرامی اسلام (ص) و معصومین بزرگوار (ع) که با زبان و قلمی شیوا به رشته تحریر درآمده است.

این یادداشت ها، در کنه خود، پیام غیرمستقیم اصلاحگری در حوزۀ تبلیغ دین و معارف اسلامی را نهفته دارند. بعضی از بخش های ذکرشده در یادداشت ها، گم شده ها و نایافته هایی را به همراه دارند که اگر به روشنی و شفافیت در پیش چشم مخاطبان قرار گیرند، بی گمان هیچکس دیده به سوی چشم اندازی دیگر نمی دوزد و مجالی دیگر را جست وجو نمی کند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما