loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

در خانه ما

ناشر سوره مهر

شاعر جواد محقق

photographer میترا چرخیان

سال نشر : 1390

تعداد صفحات : 32

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 28628 10003022
13,000 12,400 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر، شامل 12 قطعه شعر، در قالب چهارپاره برای گروه سنی کودک است. هریک از این اشعار در صفحهای جداگانه، همراه با تصاویری زیبا ورنگی ارائه شده، و دربردارنده تصور ذهنی کودک از زیبایی های پیرامونش است. نقش یک شیر بر روی دگمه لباس/ توصیف دوستی یک کودک باکودکی دیگر در پارک/ تصویر پدربزرگ در قاب عکس که کودک از اوهدیه گرفته است/ وصف بهار/ خانم پرستار/ شادمانی کودک ازحضور در کنار پدربزرگ و مادربزرگ خود/ تشبیه عروسک به یکبچه/ غم و دلتنگی کودک از غیبت معلم خود به خاطر بیماری/آسمان/ خدا در نظر کودک/ چیدن ستاره از آسمان در خواب و خیال... مضامین مطرح شده در این اشعار است. (مجموعه شعر برای کودکان، دوره آمادگی تا سوم دبستان) این کتاب توسط مرکز آفرینشهای ادبی تدوین و با جلد شومیز منتشر شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما