loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سینمای سلطه (هنر هفتم)

ناشر سفیر اردهال

نویسنده مجید صفاتاج

سال نشر : 1387

تعداد صفحات : 214

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

کتاب «سینمای سلطه» با پژوهشی درباره نفوذ صهیونسیم در سینمای جهان و نشانه شناسی ردپای آن در هالیوود، را «مجید صفاتاج» گرد آوری کرده است.

صفاتاج در مقدمه کتاب می نویسد: صهیونیست ها از سینما به عنوان ابزاری پیشرفته برای تاثیرگذاری بر ذهن و فکر مردم برای تشکیل حکومت جهانی و سیطره تام و کامل بر دیگر ملت ها استفاده می کنند.

وی در ادامه کتاب با بررسی تاریخی پیشرفت سینما به مثابه یک صنعت و نیاز آن به سرمایه داری، رابطه صنعت و سینما را تحلیل می کند.

نویسنده در فصل ابتدایی کتاب با عنوان «سیطره صهیونیسم بر صنعت سینما»، تلاش های سازمان ها و دولت های وابسته به صهیونیسم را برای استیلا بر صنعت سینما شرح می دهد و برنامه های سازمان یافته آنان را تیتروار بیان می کند.

وی در فصل دوم به سینمای امریکا و هالیوود می پردازد و هالیوود را به عنوان یکی از ابزارهای دولت امریکا و صهیونسم جهانی برمی شمارد. وی سینمای هالیوود را بر آمده از دل تفکر صهیونیسم می داند. از دیگر بخش های این کتاب باید به سرفصل هایی چون: «سینمای اسراییل»، «کارگزاران و سینماگران صهیونیسم» و «نتیجه» اشاره کرد. وی در بخش پایانی با معرفی چند بازیگر و کارگردان سینما به هالیوود، از وابستگی آنان به تفکر صهیونیستی پرده بر می دارد.
از دیگر آثار نویسنده این کتاب می توان به آثاری چون: «سیمای صهیونیسم»، «سلطه پنهانی» و «سناریوی جنگ نفت» اشاره کرد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما