loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دکتر پارکینگ

ناشر کتاب نیستان

نویسنده فرانتس هوهلر

مترجم رکسانا سپهر

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 64

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 29037 10003022
3,500 3,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب بیانگر زندگی شخصی به نام دکتر پارکینگ است. او دکترای ادبیات دارد اما مردم شهر به اشتباه فکر می کنند که او یک پزشک است و به همین منظور برای درمان دردهایشان به او مراجعه می کنند. دکتر پارکینگ تنها کاری که برای آنها انجام می دهد این است که آنها را به نوشیدن یک لیوان چای دعوت و با آنها درد دل کند. البته در این میان پزشکان شهر از دکتر پارکینگ شاکی می شوند و از او به پلیس شکایت می کنند.

نویسنده، داستان را با طرح این سوال از نوجوانان شروع می کند: می تونم برات یه قصه بگم؟ خیلی طولانی نیست، به خدا راست می گم! تازه ، داستان خیلی عجیبه. البته نمی خوام خودم رو به تو قالب کنم، ولی تا حالا که کتاب توی دست توست و کار بهتری هم نداری بکنی... راستی، شاید مشق داشته باشی؟ هان، زدم توی هدف. پس بهتره اول اونا رو انجام بدی. من منتظرت می مونم تا کارت تموم شه و برای این که مطمئن باشی تو این فاصله اتفاقی نمی افته، دو صفحه بعدی رو سفید میذارم. این طوری وقت می کنی گردوها و گلابی هات رو ضرب و تقسیم کنی و شعر آهوی دانا رو حفظ کنی. وقتی برگشتی داستان رو شروع می کنیم...

در بخشی از این کتاب می خوانیم : دکتر پارکینگ به سر در هم یک تابلو کوچک مقوایی نصب کرد که روی آن نوشته شده بود:« دکتر پارکینگ» تا همه بدانند که او از این به بعد در این خانه زندگی می کند. روزی خانمی از آنجا عبور می کرد، تا تابلو دکتر پارکینگ را دید بی درنگ زنگ زد.
دکتر پارکینگ در را باز کرد و به آن خانم گفت:
سلام! چه کمکی می تونم بهتون بکنم؟!
آقای دکتر! به کمکتون نیاز دارم.
بفرمایین تو، الان براتون چای درست می کنم.
بعد او را به آشپزخانه ای راهنمایی کرد که عجیب ترین کتری دنیا در آن برای خودش قل قل می جوشید. یک کتری بزرگ طلایی که درست مثل ماشین بخار دود می کرد.
در حالی که دکتر پارکینگ برای آن خانم چای می ریخت پرسید: قضیه از چه قراره؟
طعم چای بی نظیر بود...
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما