loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

وقتی او بیاید

4 (1)

ناشر کتاب نیستان

نویسنده سید مهدی شجاعی

تصویرگر عبدالله حاجی وند

سال نشر : 1390

تعداد صفحات : 24

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 29455 10003022
23,000 21,900 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر، با زبانی لطیف و زیبا روایتگر گفتگوی میان گل سرخ، درخت بید و جویبار است که از درد مشترکشان صحبت می کنند. در این میان، آهویی را می بینند که زخمی شده و به سمت آنان می آید. جویبار زخمش را می شوید و گل سرخ چند گلبرگ روی زخمش می گذارد و درخت بید با چند شاخه، آن را می بندد. آهو بعد از این که کمی حالش جا آمد، زبان به سخن می گشاید و او نیز از دردش می گوید. آن ها که می بینند هر چهارتایشان یک درد دارند، می خواهند از پیرمردی دانا بپرسند این درد چیست؟ آهو و جویبار به راه می افتند ولی درخت بید و گل سرخ که پا در زمین دارند همان جا می مانند و منتظرشان می شوند. آنان می روند و از پیرمرد سؤال می پرسند و از وی می شنوند که درد آن ها، درد «انتظار» است. انتظار مردی را می کشند که روزی خواهد آمد و جهان را پر از عدل و مهربانی می کند. وقتی او بیاید، دیگر شکارچی پای آهویی را زخمی نمی کند، هیچ کس گرسنه به خواب نمی رود و هیچ درختی تشنه نمی ماند.

این اثر که برای کودکان و نوجوانان نگاشته شده، شامل تصاویر رنگی زیبایی نیز می باشد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما