loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پیروزی 2006 حماس و چشم انداز آینده

ناشر بوستان کتاب قم

نویسنده عبدالله کرمی

تعداد صفحات : 256

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 2955 10003022
4,800 4,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

کتاب «پیروزی 2006 حماس و چشم انداز آینده» نوشته عبدالله کرمی است که برای نخستین مرتبه در قطع وزیری (شومیز) به زبان فارسی از سوی مؤسسه بوستان کتاب قم به بهای 48000 ریال منتشر شده است.

«حماس» (حرکة المقاومة الاسلامیة) در انتخابات 25 ژانویه 2006 مجلس قانون گذاری فلسطین، موفق شد از مجموع 132 کرسی پارلمان، تعداد 76 کرسی را به دست آورد. با پیروزی حماس در انتخابات و ورود رسمی و تعیین کننده این جنبش به صحنه سیاسی فلسطین، این سؤال مطرح شد که این حادثه چه تأثیراتی بر تحولات خاورمیانه خواهد داشت؟

پژوهش حاضر، در سه فصل می کوشد تا به سؤال فوق پاسخ دهد. این فصول عبارتند از: کلیات (تاریخچه فلسطین، جریان شناسی گروه های فلسطینی)، عوامل و زمینه های پیروزی حماس و پی آمدهای منطقه ای آن، فرصت ها و چالش های پیش روی حماس.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما