loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

زینب (س)؛ فریاد فرمند

3 (3)

ناشر شرکت چاپ و نشر بین الملل

نویسنده آنتون بارا

مترجم غلامحسین انصاری

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 368

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 29606 10003022
170,000 161,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب زینب (س)؛ فریاد فرمند، شامل شش فصل با عناوین «آماج مصائب»، «عروس شهادت»، «بانوی قهرمان کربلا»، «فریادی که انقلابی را کامل کرد»، «بانوی مقدس» و «حماسه پیروزی» می باشد.

شخصیت عظیم حضرت زینب (س) از موضوعات مفعول مانده ای است که تاکنون کمتر به آن پرداخته شده است و معمولا زندگی این شخصیت بزرگوار و تاریخ ساز به صحنه های مصیبت بار کربلا و شام خلاصه شده است.
زینب فریاد فرمند، ترجمه اثری از دکتر آنتوان بارا نویسنده مسیحی است که متن عربی آن اثری فاخر و منثور در ادبیات عربی به حساب می آید که متن اصلی آن، پیشتر توسط شرکت چاپ و نشر بین الملل به چاپ رسیده است و در حال حاضر آقای غلامحسین انصاری، مترجم با تجربه با قلم شیوای خود آن را به فارسی برگردان نموده اند.

به گفته خود آقای آنتون بارا ایشان بیش از 25 سال از عمر خود را به صورت تدریجی صرف تالیف کتاب "زینب صرخة أکملت مسیرة" کرده است ودر واقع به نوعی این کتاب حاصل و ثمره عمر ایشان محسوب می شود.
کتاب زینب (س)؛ فریاد فرمند، نوشته آنتوان بارا است و با ترجمه غلامحسین انصاری از سوی شرکت چاپ و نشر بین الملل در بازار کتاب منتشر شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما