loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

محله حاجی

رمان

ناشر سوره مهر

نویسنده بهناز ضرابی زاده

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 120

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 29614 10003022
60,000 57,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

داستان «محله حاجی» در همدان رخ می دهد و داستان دو نوجوان در سال های نزدیک به پیروزی انقلاب را بیان می کند. سال هایی که همه مردم درگیر تلاش های شبانه روزی و مقاومت برای پیروزی انقلاب بودند. در این بحبوحه داستان زندگی دو نوجوان که درگیر انقلاب و اعتراضات در شهر همدان می شوند، بیان شده است. همچنین وقایع مهم مانند فوت حاج ملا علی همدانی و دیگر حوادث مهم و سازنده در خلال داستان روایت می شود.

ملاعلی همدانی یکی از چهره های محبوب مردم همدان است که نسل های بعد از نسل انقلاب هم به او علاقه دارند. احساس شده درباره شخصیت او در حوزه نوجوانان و بزرگسالان کار زیادی انجام نشده است. زمان رحلت او همزمان با حوادث انقلاب بود و حتی مراسم تشییع جنازه اش هم تبدیل به یک تظاهرات ضدحکومتی شد و چند نفر از مردم هم در آن تظاهرات شهید شدند. به طور کلی در نوشتن این رمان سعی شده نقش ملاعلی همدانی هم در حوادث انقلاب و هدایت مردم، گفته شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما