loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اندیشه اجتماعی غرب جدید - جلد سوم: ترقی و توسعه

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 29650 10003022
30,000 27,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

در مباحث روزانه ما در خانه و مدرسه و اتوبوس و اداره، وقتی که از دعواهای سیاسی و مشکلات اقتصادی و امثال آن ها سخن می گوییم، بسیاری از ارجاعات به مفاهیم و اندیشه هایی است که به سپهر اندیشه مدرن غرب تعلق دارد. این امر، خواه مطلوب و خواه نامطلوب، بخشی از وافعیت پیرامون ماست. اما مشکل آن جاست که در اغلب موارد این قبیل استعمال مفاهیم و الفاظ با برخی بدفهمی ها و قشری نگری ها همراه است. ما بدون تذکر نسبت به عقبه فکری و تاریخ و تمدنی که این قبیل مفاهیم متعلق بدان هستند، آن ها را به کار می بریم و این نحوه استفاده سَرسَری و غیرمتذکرانه ما را با تناقضات و چالش های اجتناب ناپذیری مواجه می سازد.
مجموعه سه جلدی «اندیشه اجتماعی غرب جدید» در پاسخ به چنین آسیبی طراحی و تألیف شده است.
جلد سوم این مجموعه مشتمل بر پنج فصل با عناوین «پیش تاریخ ترقی»، «اندیشه ترقی در اوج»، «ترفندهای بورژوازی در پیشبرد توسعه»، «نظریه های نوسازی: تبدیل پروژه بورژوازی به نظریه ای علمی» و «جهانی شدن: روایتگر توسعه در وضعیتی جدید» می باشد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

محیا رضایی مقدم

سلام
لطفا موجود کنید

2 شهریور 1399

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما