loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تقویم تاریخ دفاع مقدس (فتح بستان) - جلد شانزدهم

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتابی که با عنوان تقویم تاریخ دفاع مقدس (فتح بستان طریق القدس) پیش روی شماست گردآوری مستندی است از اوضاع جبهه های جنگ در پانزدهمین ماه دفاع مقدس و شامل گزارشی مختصر از اوضاع داخلی کشور و بازتاب های جهانی جنگ تحمیلی می باشد.

عملیات پیروز طریق القدس به همت رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران در هفتم آذر سال 1360 ه ش در منطقه ی بستان با هدف آزاد سازی این شهر از لوث کفار بعثی ، انجام شد.

رزمندگان اسلام موفق شدند در این عملیات پیروزمند ، دویست و پنجاه کیلومتر مربع از مناطق اشغالی میهن اسلامی را آزاد سازند و پیروزی بزرگی را در جنگ تحمیلی برای ایران رقم بزنند. امام خمینی ره از این عملیات به فتح الفتوح یاد کردند. این عملیات با رمز یا حسین ( علیه السلام ) آغاز شد .

هدف عملیات آزاد سازی شهر بستان و تامین مرز و دسترسی به هورالهویزه بود . منطقه ی عملیاتی این عملیات نیز منطقه عمومی غرب شهرستان سوسنگرد و منطقه ی عمومی بستان بود . این عملیات چهارده روز به طول انجامید .
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما