loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

خلبان جنگ

ناشر شرکت انتشارات علمی و فرهنگی

نویسنده آنتوان دو سنت اگزوپری

مترجم اقدس یغمایی

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 248

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 29972 10003022
100,000 95,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

«خلبان جنگ» شامل خاطرات اگزوپری از دورانی است که در نیروی هوایی فرانسه، خلبان هواپیما بود. حوادث کتاب به حدود سال 1940 میلادی بازمی گردد و نویسنده در سراسر کتاب تجربیات ماه ها فعالیت خود را به عنوان خلبان یک هواپیمای شناسایی روایت می کند.

او که به شدت تحت تاثیر جنگ و تجربیات خود در مقام یک خلبان است در این اثر از انسان هایی می نویسد که جان خود را در راه دفاع از وطنشان از دست داده اند و از طرفی تجربیات خود و همرزمانش را روایت می کند که در جنگ فشار روحی زیادی بر آن ها وارد شد. او از ماموریتی می نویسد که طی آن بر فراز شهری به نام «اراس» پرواز می کرد و این گونه مخاطب کتاب خود را به میان تجربیات دلهره آور خویش می برد.

در بخشی از توصیف این کتاب آمده است: «او در این گروه شناسایی با هواپیمای دو موتوره پوتز 630 خدمت می کرد. فرانسه در ابتدای جنگ فقط پنجاه خلبان شناسایی داشت که بیست وسه نفر از آن ها در گروه اگزوپری بودند. در مدت چند روز اول یورش آلمان به فرانسه در ماه مه 1940 هفده نفر از یگان اگزوپری به نوشته خودش: «مانند لیوان های آبی که بر آتش جنگل بریزند» جان خود را از دست دادند.»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما