loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ارتباط کلامی (تحلیل معانی بیان)

ناشر سروش

نویسنده جرادلر. میلر

مترجم علیرضا ذکاوتی قراگزلو

سال نشر : 1389

تعداد صفحات : 141

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 30809 10003022
10,000 9,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

در زندگی انسان هیچ رفتار ارتباطی به اندازه ارتباط کلامی وسعت و تأثیر ندارد و هیچ پدیده ارتباطی این مقدار با زندگی انسان عجین نیست. کتاب حاضر تحلیلی جامع در باب این شاخه از ارتباطات است که از نویسنده ای چیره دست و دانشمند و با ترجمه ای روان و خواندنی عرضه شده است. جرالد میلر، از رفتارگرایی سخن گفته است، اما در مجموع آن را فقط در حد فن و شگرد پذیرفته است. ازآنجاکه بر لزوم قیود درونی و باطنی تأکید ورزیده است، می توان نتیجه گرفت که نسبت به منبع صدور رفتار آدمی، و از جمله تکلم او، تصور واقع بینانه و دوراندیشانه دارد. حواشی و بخش تکمیلی ضمیمة آخر کتاب، که در آن 29 کتاب و 7 مجله سودمند خلاصه وار معرفی شده است، خواننده را به مراجعه و تحقیق بیشتر ترغیب می کند.

کتاب نظم تألیفی استواری دارد و در پنج فصل تدوین شده است:
1. مروری کلی بر اهمیت ارتباط کلامی؛
2. هدف ارتباط کلامی؛
3. فرایند ارتباط کلامی؛
4. الگوها و ارتباط کلامی؛
5. علم اخلاق و ارتباط کلامی.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما