loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آنجا که کبوترها می میرند

5 (1)

ناشر سروش

نویسنده آر. رایت کمبل

مترجم حسین ابراهیمی الوند

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 139

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 30835 10003022
9,000 8,100 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

انسان ها و کبوترها شباهت های بسیاری به هم دارند. به عبارت بهتر، این پرندگان دوست داشتنی دارای همان ویژگی های وفاداری، محبت، عشق، شجاعت، اراده و غروری هستند که انسان ها به هنگام تعالی خود احتمالاً از داشتن آن ها به خود می بالند. آن ها اگر لحظاتی دست به حسادت، دعوا و پرخوری بزنند باید بخشیده شوند، چرا که گناهشان کوچک است. در واقع ما انسان ها را هم باید بخشید.

اگر دقیق تر بنگریم، در برخی موارد آن ها هم ما را شرمنده می کنند. این پرند گان وقتی با کسی رفاقت کردند، دیگر تا پایان عمر، مگر به زور، از او جدا نمی شوند. وقتی وظیفه ای به آن ها محول شود، مثلاً در مسابقه ای طولانی شرکت کنند، چنان استقامت و پشت کاری از خود نشان می دهند که تنها انسان های والا با رغبت به آن تن می دهند. احتمالاً گروهی بر این عقیده اند که آن ها جز پیروی کورکورانه از عقاید خود کار دیگری انجام نمی دهند. شاید چنین حرفی در مورد ما هم درست باشد...داستانی تراژدیک در مورد کبوترها که در قالب خاطرات نویسنده با پدربزرگش بیان شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما