loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ترجمه و تفسیر الشواهد الربوبیه

5 (1)

ناشر سروش

نویسنده محمد بن ابراهیم صدرالدین شیرازی (ملاصدرا)

مترجم جواد مصلح

تصحیح و تعلیق ملاهادی سبزواری

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 518

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

"الشواهد الرّبوبیه فی المَناهِج السُلوکیه" کتابی از ملاصدرا در فلسفه و کلام به زبان عربی است. ملاصدرا (فیلسوف بزرگ قرن 11ق.) این کتاب را در پنج "مشهد" تألیف کرده است و هر مشهد به چند "شاهد" و هر شاهد به چند "اشراق" تقسیم شده است.
فهرست مشاهد کتاب ترجمه و تفسیر الشواهد الربوبیه از این قرار است: مشهد اول در امور عامه؛ مشهد دوم در وجود خداوند و آفرینش؛ مشهد سوم در علم معاد؛ مشهد چهارم در اثبات معاد جسمانی و مشهد پنجم در نبوت و ولایت. حاج ملا هادی سبزواری، فیلسوف معروف قرن 13.ق معروف ترین شرح را بر این کتاب نوشته است. کتاب ترجمه و تفسیر الشواهد الربوبیه، ترجمه و تفسیری منقّح از این اثر به قلم مرحوم دکتر جواد مصلحی به زبان فارسی است.
کتاب ترجمه و تفسیر الشواهد الربوبیه، به قلم محمد بن ابراهیم صدرالدین شیرازی (ملاصدرا) است و با ترجمه جواد مصلح و تصحیح و تعلیق ملاهادی سبزواری در انتشارات سروش منتشر شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما