loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تربیت نویسنده در مدارس ابتدایی: رویکردهای عملی برای معلمان و دانش آموزان

ناشر سروش

نویسنده جو هاول | مایلز تاندی

مترجم زهرا نامور

سال نشر : 1390

تعداد صفحات : 191

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 31062 10003022
16,000 14,400 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

آموزش نوشتن به بچه ها کاری فوق العاده باارزش است. نوشتن در بهترین حالت خود، رسانه ای قدرتمند است. وقتی بچه ها این مهارت را یاد بگیرند می توانند به درجه ای از رشد برسند که به گونه نویسندگان بنویسند. این کتاب برای آموزش نگارش در مدارس ابتدائی، رویکرد هیجان آور و جدیدی همراه پیشنهادهای بسیار عملی ارائه می دهد، تا به ایجاد جامعه نویسندگان در مدرسة شما که در آن همه می نویسند و به نوشتن علاقه دارند، کمک کند.

این کتاب با جمع آوری تحقیقات سال های اخیر و با درگیرکردن کل برنامه درسی به معلمان نشان می دهد که چگونه کودکان را فعالانه در فرایند نوشتن درگیر کنند، آن ها را از دستیابی به آنچه که می توانند، هیجان زده کنند و به همه آن ها کمک کنند تا به خود به عنوان نویسنده بیندیشند. نویسنده مقدمه این کتاب، میکل مورپورگو، خود از فعالان ادبیات کودک و نوجوان است و تا کنون به نشان های مهمی چون کارنگی، وایت برد و اسکارتیز دست یافته است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما