loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تکنیک فیلمبرداری جلوه های ویژه

ناشر سروش

نویسنده ریموند فیلدینگ

مترجم حمیدرضا احمدی لاری

سال نشر : 1387

تعداد صفحات : 527

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 31072 10003022
50,000 45,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

تلاش برای اجرای جلوه های ویژه گوناگون، اعم از مکانیکی یا اپتیکی، قدمتی به اندازه سن و سال خود سینما دارد. این گونه فرایندها که با عملیات بسیار ساده ای آغاز شد، امروز در اوج دستاوردهای فنی با ورود نرم افزارهای پیچیده و عملیات سخت افزاری پرحجم و پرهزینه، اجرای جاه طلبانه ترین و تخیلی ترین جلوه ها را نیز ممکن ساخته است و فیلم سازان و کارگردانان بیهیچ حد و مرزی می توانند تخیل کنند و تخیل خود را به تصویر بکشانند.

در میان عناصری که جلوه های ویژه را ممکن می سازند فنون فیلمبرداری از مهم ترین عناصرند. کتاب حاضر در سیزده فصل به این فنون پرداخته است: تکنیک های موجود، دوربین و اجزای آن، نمای شیشه ای، نمای آینه ای، نمای نقاب گذاری، چاپ دولایة مجاور نقابی، چاپ اپتیکی، نقاب متحرک، چاپ تصویر مجازی، نمایش پس زمینه از پشت، نمایش پس زمینه از جلو، ماکت، و سیستم های الکترونیکی و کامپیوتری.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما