loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تلویزیون و گستره عمومی: جامعه مدنی و رسانه های گروهی

ناشر سروش

نویسنده پیتر دالگرن

مترجم مهدی شفقتی

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 272

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 31081 10003022
20,000 18,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر، که به شکل مقالات مجزا نوشته شده است، می کوشد تا حدی از دیدگاه تجربی و عمدتاً از موضع نظری بخشی از روابط و درعین حال مرزبندی های گستره عمومی را کشف کند.
این کتاب کوششی است برای شرح و توضیح مفهوم "گستره عمومی" و روشن ساختن مسئله در مقطع نظری و عقلی و می توان گفت ملاقاتی است با هابرماس که کتاب "تغییر ساختاری گستره عمومی" را نگاشته است. تلویزیون در پژوهش حاضر موقعیت برجسته ای دارد زیرا این رسانه به نهاد اصلی گستره عمومی در جامعه معاصر تبدیل شده است و شرایط حاکم بر یکی قطعاً بر شرایط حاکم بر دیگری تأثیر می کند.

بازنمایی نظام مردم سالاری، منشوری به نام تلویزیون، ژورنالیسم عامه پسند تلویزیونی، بی ثباتی های امروز، ارتباطات و ذهنیت، جامعه مدنی و شهروندانش، و بارقه های امید، فصل های این کتاب اند. بخش اعظم این کتاب نوعی مناظره بین سنت نقد با طیف های سازنده تر نظریات فرانوگرایی است که می گویند باید آستانة تحمل و پذیرش خود را در برابر ابهام در مفاهیم عقلانی مربوط به زندگی بشر بالا برد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما