loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

توان بخشی کودکان: توان بخشی و فهرست مراحل رشد کودک و راهنمای عملی برای والدین

ناشر سروش

نویسنده طلعت الله یاری

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 136

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 31089 10003022
10,000 9,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر نتیجه تحلیل عملی تجارب والدین در برخورد با کودکانی است که از نظر جسمی یا ذهنی مشکل دارند. اما از آنجا که قسمت اعظم متن را فهرستی بلندبالا و طبقه بندی شده از مراحل رشد کودکان دربرگرفته است استفاده از آن را برای تمام خانواده ها مفید ساخته است. بر اساس این فهرست رشد جسمی ـ حرکتی، مهارت اولیه و رشد قوای ذهنی، ارتباطات مانند شنیدن و صحبت کردن، و نیز مهارت های شخصی و اجتماعی کودکان را می توان سنجید و از وضع کودک خود مطلع شد.

فصل دیگری از کتاب نیز مربوط به آموزش به کودک است. جدول زمانی رفتار کودکانِ دارای نشانگانِ [سندرم] "دان" را نیز در آخرین صفحات کتاب می توان یافت. خواندن این کتاب، به سبب دور بودنِ زبان آن از پیچیدگی ها و اصطلاحات تخصصی روان شناسی، برای هر مخاطبی که علاقه مند به مقوله روان شناسیِ رشد باشد، پرفایده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما