loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

زندگی و مرگ دایناسورها

5 (1)

ناشر سروش

نویسنده اسماعیل کهرم

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 48

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

آشنایی با زندگی دایناسورها به عنوان موجوداتی سوال انگیز برای انسانها در همه زمان ها؛ موضوعی است که از دیرباز مورد توجه دانشمندان و محقیقین بوده است. دانشمندان با تحقیق و بررسی از طریق شواهد و آثار طبیعت از جمله فسیل ها و همچنین از طریق انجام آزمایش هایی توانستند اطلاعاتی از این موجودات بدست آورند که این اطلاعات با پیشرفت علم و تکنولوژی کامل تر شد و حقایق بیشتری از زندگی این جانوران در اختیار علاقمندان گذاشت، تا جایی که چاپ کتاب های مختلف و ساخت فیلم در باره دایناسورها نتیجه این پیشرفت بوده است. کتاب زندگی و مرگ دایناسورها در سه فصل تدوین شده است.

در فصل اول با عنوان دایناسورها چگونه موجوداتی بودند؟ مولف به بررسی انواع دایناسورها، اجداد آنها، زمان حضور دایناسورها و علل از بین رفتن آنها می پردازد. در فصل دوم زندگی دایناسورها، حرکت، تغذیه، جنگ و ستیز با دشمنان و تولید مثل این جانوران مورد بررسی قرار گفته است. در فصل سوم نیز با عنوان فسیل دایناسورها، اطلاعاتی راجع به چگونگی تشکیل فسیل و چگونگی یافتن فسیل ها، حفاری برای استخراج دایناسورها و دایناسورهایی که در موزه نگهداری می شوند، آورده شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
بازدیدهای اخیر شما