loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ظهور در عکاسی و سینما

ناشر سروش

نویسنده سی. آی. جاکوبسون | آر. ای. جاکوبسون

مترجم اکبر عالمی

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 472

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 31423 10003022
35,000 31,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

وقتی عکس می گیریم، مقدار معینی نور وارد دوربین می شود و به صفحة حساس یا فیلم برخورد می کند. بلافاصله، تصویر بر روی فیلم ثابت می شود. امّا این تصویر نامرئی است و برای دیدن آن باید فیلم گرفته شده را در تاریکی "ظاهر" کرد.

کتاب حاضر مراحل فنی و علمی این کار را جزءبه جزء و قدم به قدم برای دانشجویان و علاقه مندان و عکاسان توضیح و آموزش می دهد: ظهور چیست و چه کار می کند؟،حساسیت و درجات خاکستری، ساختمان تصویر، اثر داروی ظهور، اجزای تشکیل دهنده ظهور، ساختن داروها، تاریک خانه، ابزارها و روش ها، فرمول ظهور، افزودن حساسیت، ثبوت، شست وشو و خشک کردن، ظهور لحظه ای، اصلاحات بعد از ظهور، رتوش، فیلم های رنگی، بازسازی و ثبت تصاویر رنگی، ظهور نگاتیو عکس رنگی، ظهور اسلاید و فیلم های ریورسال، چاپ و ظهور عکس رنگی، ریورسال رنگی، کنترل کیفیت و محیط زیست، حفظ و نگهداری نگاتیو، تذکرات تاریک خانه، نواقص و عیوب نگاتیو، سانسیتومتری و ترکیبات شیمیایی، فصل های این کتاب را تشکیل می دهند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما