loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فرهنگ مصور برنامه سازی در تلویزیون

ناشر سروش

گردآورنده کتاب ناهید پاپیان

سال نشر : 1384

تعداد صفحات : 192

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 31475 10003022
12,000 10,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

هر رشته هنری ابزارها و وسایل و فنون و روش های مشخصی دارد که هنرمند خوش قریحه و صاحب ذوق هم از به کار بردن و آموختن همه آنها بی نیاز نیست. بنابراین اگرچه کار هنری را نمی توان در چهارچوب قوانین و مقدورات و امکانات معین محدود کرد، ولی اثر هنری بدون آنها هم پدید نمی آید. کتاب حاضر مجموعه ای از اصطلاحات و واژه ها و فرآیندهای مختلف برنامه سازی در تلویزیون و در واقع کتاب مرجعی است که از دیدگاه ارزیابی به این ملزومات کارِ هنری برنامه سازی پرداخته است و در پایان هر بخش نیز به طور خلاصه معیارهای ارزیابی تخصصی هر فعالیت را به دست داده است.

تهیه کنندگی، فیلمنامه نویسی، کارگردانی، طراحی صحنه، نورپردازی، فیلمبرداری، تصویربرداری، صدابرداری، استودیوی تلویزیونی، چهره پردازی، تدوین، لابراتوار، گرافیک تلویزیونی، موسیقی، جلوه های ویژه، انیمیشن، نمایش عروسکی و مواد خام، هجده فصل این کتاب را تشکیل می دهند. مطالب هر فصل چکیده و فشرده ای از نظریات افراد صاحب نظر (در منابع مکتوب یا به طور شفاهی از طریق مصاحبه) است و به زبانی است که همه علاقه مندان به برنامه سازی می توانند از آن بهره ببرند. کتاب تصاویر رنگی بسیارمناسبی برای فهم بهتر مطالب در خود دارد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما