loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کاروان صبا: هجده قطعه از آثار استاد ابوالحسن صبا

2 (1)

ناشر سروش

گردآورنده کتاب مسعود شعاری

تحقیق و تنظیم کتاب مسعود شعاری

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 51

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 31585 10003022
50,000 45,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

ابوالحسن صبا (1281-1336) موسیقی دان بزرگ و نوازنده چیره دست معاصر در نوازندگی چند ساز استاد بود. از جمله تألیفات او می توان جزوه آموزشی ویولن، چهار جزوه برای سنتور و یک جزوه برای تار و سه تار را نام برد. در جزوات آموزشی ویولن استاد صبا، قطعات بسیار زیبایی درج است که با انتقال برای سه تار می توان از آنها استفاده کرد. کتاب حاضر منتخبی است از این آثار که برای سه تار تنظیم شده است و در شیوه نگارش و به نت درآوردن قطعات موسیقی آنها فهرستی متشکل از علائم و نشانه ها تهیه کرده و با به کار بردن آنها ظرائف و حالت ها را به ساختمان اصلی ملودی وارد کرده اند، به نحوی که اگر ملودی بدون این علائم اجرا شود، چارچوب اصلی قطعه باقی می ماند. هجده قطعه این کتاب با اجرای قطعات در نوار "کاروان صبا" مطابقت دارد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما