loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فرهنگ و آداب روزه داری با غذاهای طبیعی

ناشر سفیر اردهال

نویسنده محمد دریایی | رسول حیدری

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 244

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

تاثیر روزه بر بخش های مختلف بدن انسان و ویژگی های رژیم غذایی این ماه، انواع و اقسام خوراکی ها و غذاهای طبیعی و شیوه تهیه آنها را ذکر میکند. خوراکی هایی که استفادۀ آنها در سحر و افطار و زمان بین اذان مغرب تا اذان صبح، مفید به فایده بوده و با وضعیت گواشی و هاضمه انسان روزه دار تطابق کامل دارد.
روزه در جهان طب و بهداشت، تغذیه در ماه رمضان، توصیه های سحری، انحراف در الگوی تغذیه صحیح ماه رمضان، پیام های بهداشتی، سحری ها، افطاری ها، غذاهای شیرین و شیرینی ها، شربت ها و دمنوش ها، بخش های مختلف این کتاب را تشکیل می دهند.

در صفحاتی از این کتاب می خوانید:
در ماه مبارک رمضان، رژیم غذایی نباید به نسبت قبل خیلی تغییر کند و در صورت امکان باید ساده باشد، رژتم غذایی همچنین باید طوری تنطیم شود که بر روی وزن بدن تاثیر زیادی نداشته باشد. البته اگر فرد دچار اضافه وزن باشد، ماه رمضان فرصت مناسبی است تا وزن به حال طبیعی برگردد. با توجه به ساعت های طولانی ناشتا بودن، باید غذاهایی را مصرف کنیم که به کندی هضم شوند مانند غذاهای حاوی فیبر زیاد، غذاهای دیرهضم معمولا 8 ساعت در دستگاه گوارش می مانند در حالی که غذاهای سریع الهضم فقط 3 تا 4 ساعت در معده باقی می مانند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما