loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ماساژ آیورودیک (ماساژ با روغن)

ناشر سفیر اردهال

نویسنده هریش جوهری

مترجم یلدا یزدان پناه | مهری باقری

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 184

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

آیورودا که در زبان سانسکریت به معنای دانش زندگی و سلامتی است هنر زندگی کردن در مسیر قوانین طبیعت را به ما می آموزد . ایورودا به معنای واقعی کلمه کل نگر است . بدن ، ذهن و روح دائما در کنش و واکنش با انسان های دیگر و محیط زیست هستند . این نوع ماساژ که در پیشگیری و درمان بیماری مورد استفاده قرار می گیرد . انواع آن شامل ماساژ زیبایی ، ماساژ درمانی ، ماساژ جهت آرامش و آسودگی ، ماساژ کودک و غیره می باشد . در درمان توسط آیورودا از روغن و تکنیکهای خاص استفاده می شود . به همین منظور در این کتاب بخش مجزائی در خصوص ساخت روغن های درمانی و ارتباط آن ها با دوشاها و بیماری ها در نظر گرفته شده است . همچنین اطلاعات مفیدی در مورد ماساژ زن باردار و ماساژ نوزاد ، که در هند از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، بدست می دهد .

نگارنده در این کتاب روش ها و تمرین هایی برای خود ماساژی و ماساژ دو نفره برای رفع درد و خستگی همراه با تصاویری معرفی نموده هم چنین به مناطق رفلکس اندام ها و امعاء و احشا اشارتی کرده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما