loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آداب زناشویی در عرصه مسائل جنسی

5 (1)

ناشر سفیر اردهال

نویسنده محمد دریایی

مستندساز ابراهیم ایراندوست

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 334

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

امروزه مسئله ازدواج آن قدر در میان آداب و رسوم غلط و حتی خرافات، پیچیده شده که به صورت یک جاده صعب العبور برای جوانان درآمده است. ازدواج یک فرایند فطری و هماهنگ با قانون آفرینش است. برای بقای نسل و آرامش جسم و روح و حل مشکلات زندگی، انسان احتیاج به ازدواج سالم دارد. در حدیثی وارد شده: «کسی که همسر اختیار کند، نیمی از دین خود را محفوظ داشته و باید مراقب نیم دیگر باشد» زیرا که غریزه جنسی، نیرومند ترین و سرکش ترین غرایز انسان است که به تنهایی با دیگر غرایز برابری می کند و انحراف از آن، نیمی از دین و ایمان را به خطر خواهد انداخت.

در حدیث دیگری از پیامبر(ص) می خوانیم: «بدترین شما از مجردانند». دستور مؤکد داده شده است که هزینه های ازدواج را اعم از مهریه و سایر امور و تشریفات، سبک و آسان بگیرید تا مانعی بر سر راه ازدواج افراد مجرد پیدا نشود. مهریه سنگین غالباً سنگ راه ازدواج افراد کم درآمد است. امام صادق (ع) می فرمایند: «رزق و روزی همراه همسر و فرزندان است». شخصی خدمت رسول اکرم(ص) رسید و از تهیدستی و نیازمندی شکایت کرد. پیامبر(ص) فرمود: «ازدواج کن!» او هم ازدواج کرد و در کار وی گشایش پیدا شد. بدون شک، امدادهای الهی و نیرو های مرموز معنوی نیز به کمک چنین افرادی می آیند که برای انجام وظیفه انسانی و صیانت از عفاف و پاکی خود، اقدام به ازدواج می کنند.

این کتاب شما را از اسرار مکتوم زناشویی در عرصه سلامت مسائل جنسی آگاه می سازد و راهکارهای تقویت بنیاد خانواده را می نمایاند.

کتاب حاضر، از 7 بخش به شرح زیر تشکیل شده است:

بخش اول: آداب زناشویی
بخش دوم: تغذیه درمانی و تقویت نیروی جنسی
بخش سوم: فرقه های عرفان های کاذب در تکاپوی خلق
بخش چهارم: ترکیبات تقویت کننده تمایلات جنسی
بخش پنجم: آداب آمیزش جنسی از دیدگاه دین و دانش نوین
بخش ششم: بهداشت زناشویی
بخش هفتم: عوامل مهم و مفید در بارداری زنان
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما