loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سردنوش ها و دمنوش های گیاهی

ناشر سفیر اردهال

نویسنده محمد دریایی

ویراستار فاطمه مقدم

مستندساز حسن اکبری

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 456

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

دمنوش های گیاهی موجب افزایش قدرت سیستم ایمنی، تقویت اعصاب و متابولیسم و افزایش کارایی فیزیولوژی بدن می شوند. دمنوش های گیاهی به عنوان نوشابه های گرم انرژی زا، نشاط آفرین بوده و می توان آن ها را به عنوان داروهای تونیک استفاده نمود، بدون آن که مانند داروهای شیمیایی عوارضی ایجاد کنند. در کشورهای اروپایی، کشورهای شرقی و خاور دور، چین، هند، کره، مصر و ترکیه، دمنوش های گوناگونی مانند، بادرنجبویه، به لیمو، انیسون، استوقدوس، زعفران مصرف گسترده و فراوانی دارد.

در چین بیش از ده هزار نواع دمنوش های مفرده و ترکیبی وجود دارد که براساس ذائقه، طبع و مزاج و هماهنگی با فیزیولوژی و سرشت افراد و تأثیرات شفابخشی و درمان آن مورداستقبال قرار گرفته است.

دمنوش ها را می توان به عنوان یک نوشیدنی مکمل و یک نوشابه گوارا، با ترکیبات متفاوت و با توجه به خواص آن ها مورد استفاده قرار دهید.تأثیرات درمانی دمنوش های گیاهی و راهکار آماده سازی آن برای تقویت، درمان و پیش گیری از بیماری ها، نکات مهمی است که در این اثر نفیس و احیاگر طب سنتی به عنوان فرهنگی اصیل شما با آن آشنا می شوید. با توصیه های مهم درمانی این مجموعه ارزشمند در جهت ارتقا و افزایش سطح سلامت خود و خانواده، تأثیرگذار باشید.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما