loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

گوهرستان المیزان: ذکر و ملکوت (سوره های اعراف، مریم، ص)

ناشر قرآن و اهل بیت نبوت (ع)

نویسنده مدرسه دانشجویی قرآن و عترت (ع)

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 80

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

در کتب تفسیر، کتاب تفسیر المیزان از درخشش ویژه ای برخوردار است و نام زیبای میزان، شایسته این کتاب وزین است. دریایی است که هرکس با هر سطحی از علم و دانش را می تواند بهره مند سازد. یکی از نقاط قوت این اثر وزین در این است که می توان از آن به روش های مختلفی استفاده کرد. یکی از این روش ها به دست آوردن گزاره های کلیدی برای زندگی است. گزاره هایی که هریک می تواند زندگی انسان را متحول کند و تأمل در آن غذای روحی غنی ای است که انسان را به حقایق غیب متصل می نماید.
مجموعه حاضر سعی دارد با انتخاب برخی از عبارت های تأمل برانگیز تفسیر المیزان که همگی برگرفته از کلام نورانی وحی است، فرصتی برای تفکر در کلیدواژه های زندگی و تدبر در غایت آن و ذکری عمیق در ارتباط با غیب و حقایق هستی و زندگی انسان فراهم سازد.
کتابچه حاضر در سه فصل به تفسیر سوره های اعراف، مریم و ص پرداخته است. ذکر حروف مقطعه یکسان، نشانه ارتباط میان مضامین این سوره هاست. در ابتدای هر فصل و قبل از ورود، به نکات استخراج شده از تفسیر المیزان، شرحی پیرامون مباحث هر سوره مطرح می شود تا خواننده دید کلی نسبت به مضامین هر سوره نیز بیاید.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما