loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

خورشید اردهال (داستان مصور کودکان): زندگی و شهادت حضرت امامزاده علی بن امام محمد باقر (ع)

ناشر سفیر اردهال

نویسنده مطهره حاجی زاده

تصویرگر سید علی رضا طباطبایی

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 25

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 31885 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
25,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب به سرگذشت امامزاده علی ابن محمدباقر(ع)می پردازد با نثری کودکانه و ساده وقایع آن روزگار را شرح میدهد.خورشیداردهال برای گروه سنی ب وج مناسب است وبا تصاویر رنگی وزیبا روایت ساده ای اززندگی آن حضرت درکاشان تا شهادت ایشان را ذکر می کند.کودکان دراین کتاب با زبانی ساده وصمیمی با وقایع آن زمان آشنا می شوند.
نشرکتاب های دینی ومذهبی ازاین دست، گام مفیدی برای تقویت فرهنگ دینی درنسل امروز بر می دارد.کودکانی که شاهد مراسم مذهبی قالیشویان هستند، همواره با این سوال مواجه اند که این واقعه برچه اساس و بنیانی استوار است. گاها"بزرگسالان نیز توانایی تعریف واقعه به زبانی ساده را ندارند و اینگونه کتاب ها علاوه بر ترویج فرهنگ مطالعه وکتابخوانی،می تواند گامی موثردرجهت آشناسازی کودکان بافضایل وکرامت حضرت علی ابن باقر(ع)باشد.
نویسنده دراین کتاب سعی دارد به صورت مختصر وقایع مهم را شرح دهد و تصاویرکودکانه آن به فهم وجذابیت موضوع می افزاید. وقایع این کتاب اززمان قبل از عزیمت امامزاده به کاشان تا دعوت مردم فین ازایشان و زندگی ونحوه شهادت علی ابن باقر(ع)رادربرمی گیرد.

پیش ازاین کتاب های زیادی درمورد حضرت علی ابن باقر(ع) نگاشته شده است که برای مخاطب بزرگسال ومشتاق مناسب است اما کتابی مختص کودکان وبا تصاویرتمام رنگی دراین موضوع منتشرنشده بود. این کتاب خلاء وجودی این گونه کتاب ها را از بین می برد.
وجودچنین کتاب هایی درمیان نسل نونهال امروز امری ضروری و واجب است.زیرا هجوم تبلیغات غرب ورسانه های امروزکودکان را ازتعلیمات و داستان های مذهبی دورمی کند.کودکان باخواندن چنین کتاب هایی با رشادت ها و دلاوریهای مردان دین را آشنا می شوند و الگویی دینی اسلامی برای خودانتخاب می کنند.
درانتهای کتاب تصویری ازکتاب برای رنگ آمیزی کودکان تهیه شده است که به جذابیت آن می افزاید.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما