loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

چگونه به دلبند کوچکمان ادب بیاموزیم

ناشر سفیر اردهال

نویسنده سو کاولی

مترجم نورعلی خواجه وند | زهرا درویش نژاد

سال نشر : 1389

تعداد صفحات : 208

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

احساس پدر یا مادر بودن، حس بسیار خوشایندی است. پدر و مادر بودن این فرصت را به شما می دهد تا شاهد بزرگ شدن فرزندان خود باشید و چیزهای بیشتری بیاموزید تا فرزندان خود را در عشق و زندگیتان سهیم کنید.
از طرف دیگر والدین بودن، چالش های خاص خود را نیز دارد، به ویژه زمانی که با رفتارهای مشکل برانگیز کودکان مواجه می شویم. در این نوشتار سعی شده تربیت فرزند برای والدین به یک تجربه مثبت و خوشایند تبدیل شود تا والدین بتوانند در عین انجام وظیفه از آن لذت ببرند.
والدینی که برای نخستین بار صاحب فرزند می شوند، کم تجربه و هرگز چنین تجربه ای را در زندگی نداشته اند. احتمال دارد که در محل کار مدیر باشید و مدیریت دیگران را بر عهده بگیرند، اما چالش های فرزند مقوله متفاوتی است. به همین دلیل حوزه رفتار کودک در عین آموزنده بودن، حوزه بسیار دشواری است.

کاولی، نویسنده این کتاب پیشنهادهای عملی و توصیه های واقع بینانه ای را به والدین در زمینه مدیریت رفتار کودکان ارایه داده است. وی در بخشی از مقدمه می گوید: «در کتاب هایی که برای معلمان نوشته ام با یک روش عملی و واقع بینانه این مطالب را آورده ام. نکات و راهبردهایی را که در این کتاب ارایه دادم، به افراد کمک خواهد کرد تا بتوانند با اتخاذ اصول صحیح، مشکلات رفتاری کودکان را حل کنند.»در این کتاب گسترده کاملی از ایده های مرتبط با مدیریت رفتار کودکان، به ویژه کودکان از سنین تولد تا 11 سالگی ارایه می شود. راهبردها، توصیه ها و یک مجموعه تمرینات نیز برای تکمیل کار آمده است. کاولی در بخشی دیگر توضیح می دهد که در سرتاسر این کتاب و در بحث مربوط به رفتار سعی کرده تا از کلمه «بد» استفاده نشود و در عوض از کلماتی چون ضعیف، سخت یا چالش استفاده شود. منظور از عبارت والدین در این کتاب تمام کسانی اند که مراقبت از کودک را بر عهده دارند. بنابرای این عبارات هم شامل پدر و مادر و هم والدین رضاعی، خواهر و برادر و یا هر کس دیگری است که به نوعی مراقبت از کودک را بر عهده دارد.

کتاب حاضر در 10 فصل با عناوین «شروع کنید، سبک والدین، هفت اصطلاح، رفتار در سنین مختلف، قواعد مربوط به احترام، ارسال پیام، تحسین مثبت، تنبیه مثبت، مطالعات موردی، رفتار و مدرسه و وقتی کارها سخت می شود» تنظیم شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما