loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

عطای پهلوان

ناشر اطلاعات

نویسنده محمدعلی علومی

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 536

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 31999 10003022
20,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

عطای پهلوان داستان زندگی مرد نیکوکاری در کرمان است. نویسنده در خلال نوشتن این کتاب جذب شخصیت او شده است. عطا شخصیتی است که به ستمدیدگان و مستمندان کمک می کند و در عین حال نمی خواهد نامی از او به میان آید. عطا نشان سازندگی را نیز از رئیس جمهوری وقت دریافت کرده است و شخصیتی دلنشین و جذاب است. مؤلف سعی کرده شخصیت او را در این داستان به شکلی جذاب و قابل تأمل برای مخاطبان بازآفرینی کند اما در میانه راه خودش هم جذب او شده است.

داستان «عطای پهلوان» داستان شخصی است که سعی دارد به هر شیوه برای دیگران آسایش و آرامش فراهم کند. نویسنده در این رمان به شیوه ای سورئالیستی سراغ موضوع رفته و و از معلمی ساده قهرمان ساخته است. این رمان پایی در واقعیت و سری در اسطوره دارد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما