loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اسرار گیاهان دارویی

مجموعه کتاب های گیاه درمانی: راهنمای شناخت و کاربرد گیاهان طبی و درمان بیماری های مختلف

ناشر حافظ نوین

نویسنده احمد حاجی شریفی

تحقیق و تنظیم کتاب احمد حاجی شریفی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 956

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

این اثر در ساختاری نزدیک به کتاب های علمی و به شکل دایره المعارف ها نام گیاهان مختلف دارویی را نوشته و توضیحاتی را درباره نحوه استفاده از این گیاهان دارویی برای درمان بیماری های گوناگون ذکر کرده است.
از مواردی که در کتاب «اسرار گیاهان دارویی؛ راهنمای شناخت و کاربرد گیاهان طبی و درمان بیماری های مختلف» به آن پرداخته شده است، می توان به حفظ سلامت کبد، خشکی ریه، دستورات زمان بارداری، درد عضلات، دوبینی، دیابت، درمان اسهال، رفع سیاهی دندان، ریزش ناگهانی قسمتی از موها، امراض روحی، بیماری ارتفاع، اگزمای کودکان، افسردگی و اختلال در فکر، اشاره کرد.

در قسمتی از این کتاب می خوانیم «عفونت ریه» درمان های گوناگونی نوشته شده است: «برای رفع عفونت ریه سیر بسیار مفید است/ علف هزار چشم را دم کنید و آب آن را بنوشید/ هر روز حدود ۶۰ گرم خرما را در یک لیتر آب بجوشانید و به مرور بنوشید/ هر روز حدود ۱۰ گرم آویشن تازه یا خشک را در یک لیتر آب جوش دم کنید و به مرور بنوشید/ تخم شنبلیله را نرم بسایید بعد انجیر را نیز جداگانه بکوبید سپس آن دو را در هم ترکیب کنید و بخورید…»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما