loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

محرم راز: مروری بر زندگی، شخصیت و اندیشه های عالم عارف مرحوم آیت الله حاج شیخ محمدهادی تالهی همدانی به ضمیمه مروری بر حیات عالمان و عارفان همدان در گذر تاریخ

ویراست جدید

ناشر شهید کاظمی

نویسنده حسین ایزدی

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 304

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب محرم راز، می کوشد یکی از عرفای گمنام معاصر به نام مرحوم آیت الله شیخ محمد هادی تالهی همدانی را به نسل جوان معرفی کند.
عارفی که آیت الله بهجت درباره او فرموده بودند: آیندگان قدر او را خوهند شناخت، و آیت الله حسن زاده آملی فرمودند: من در تالهی فانی شدم. زندگی نامه، ویژگی های شخصیتی، کرامات، از منظر بزرگان و برخی اندیشه ها و گفتارها و دستورالعمل ها بخش هایی از این کتاب هستند. در بخش معرفی اندیشه ها، گزیده ای از نوشتارها و گفتارهای این عارف برجسته در 7 موضوع نماز، ولایت اهل بیت، سیروسلوک، مباحث سیاسی اجتماعی، مرگ، دنیا و تفکر آورده شده است.
این کتاب دارای دو ضمیمه است.
ضمیمه اول گذری اجمالی بر عارفان و عالمان همدان در طول تاریخ است که حدود 50 عارف و عالم همدان طی 10 قرن اخیر را معرفی اجمالی می کند.
ضمیمه دوم مروری بر حیات عالم عارف مرحوم آیت الله سید محمد حسینی آقانجفی همدانی است. وی از دوستان نزدیک مرحوم تالهی است و در نجف اشرف تحصیل نموده است. او از شاگردان عارف بزرگ مرحوم سید علی قاضی است. در این بخش گوشه هایی از زندگی و خاطرات وی از اساتیدش در نجف اشرف بیان گردیده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما