loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ننه قلی، ننه گلی و لحاف مخملی

5 (1)

ناشر سروش

نویسنده سوسن طاقدیس

تصویرگر آنیتا هاشمی مقدم

سال نشر : 1390

تعداد صفحات : 18

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب مصور حاضر، داستانی است که به سبک کودکانه و برای گروه سنّی کودکان تدوین شده است. هدف از نگارش این داستان، آموزش هم فکری و همکاری است.

دو تا پیرزن بودند که توی دو تا خانه کنار هم زندگی میکردند. یکی از آن ها یک دختر داشت که رفته بود به شهر درس بخواند. آن یکی هم یک پسر داشت که رفته بود شهر، درس بخواند. یکی از پیرزن ها را «ننه گلی» صدا می کردند و دیگری را «ننه قلی». یک روز که باز پیش هم رفته بودند تا همدیگر را از تنهایی در بیاورند، تصمیم گرفتند به شهر بروند و بچه هایشان را ببینند. فکر خیلی خوبی بود. ننه گلی گفت: «بهترست چیزی برای آن ها ببریم. یک هدیه خوب.» ولی چه هدیه ای؟ هر دو خوب فکرهایشان را کردند: هیچ چیز نداشتند. پولی هم نداشتند. ننه گلی گفت: «من یک پارچة مخمل آبی دارم که رویش پر از گل های زرد است.» ننه قلی گفت: «من هم فقط یک تشک بزرگ دارم که توش آنقدر پنبه هست که دو نفر هم به زور آن را جابه جا می کنند. » هر دو با ناامیدی سرجایشان نشستند...
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما