loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

طنز مدیریتی

ناشر سروش

نویسنده حاجی سفیدی

مترجم جعفر راثی تهرانی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 118

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب حاضر شامل130 قطعه طنز در دنیای مدیریت و روابط سازمانی است که به کوشش حاجی سفیدی از ماهنامه آموزشی و پژوهشی و اطلاع رسانی پیام مدیران سازمان صداو سیما برگرفته شده است.
نیروی انسانی هسته مرکزی و نقطه اتکای مدیریت در هر مجموعه، برای تحقق هدف های آن مجموعه است. بنابراین آسیب شناسی عملکرد نیروی انسانی جهت تحقق بهتر اهداف امری ضروری است و طنز یکی از ابزارهای این امر است که می تواند نقاط ضعف عملکرد مدیران و کارکنان و روابط بین آن ها را مشخص کند و به چالش بکشاند. از آن جایی که هدف هر طنزی نشان دادن کاستی ها، بدی ها، مفاسد، و در نهایت برانگیختن توجه مردم به آن ها و زمینه سازی برای رفع نادرستی هاست، این اثر می تواند در امر مدیریت و روابط بین کارکنان ابزاری توجه برانگیز باشد.
«فردی که به تازگی مدیر شده بود نزد چشم پزشک رفت و از او خواست عینکی برایش تجویز کند. چشم پزشک گفت: شما که بینایی تان اشکال ندارد، عینک به چه دردتان می خورد؟ تازه مدیر گفت: وقتی که عینک بزنم خیلی ها مرا خواهند دید!»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما