loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کاش زیر همه برف ها بنفشه بود

ناشر سروش

نویسنده مژگان بابامرندی

تصویرگر کمال طباطبایی

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 64

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 32323 10003022
7,000 6,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر شامل ۵ داستان برای نوجوانان است که هرکدام ضمن تازگی مضمون در فضایی سنی و عاطفی این قشر از جامعه جریان دارد و به روابط و عواطف نوجوانان نگاهی موشکافانه و تحلیلی دارد. در مجموع این کتاب که مخاطبان اصلی آن نوجوانان هستند، شامل داستان هایی یکدست و خواندنی است و هر یک نگاهی دقیق به روحیات و روابط ظریف نوجوانان در خانواده ها و در میان همسالان دارد. کاش زیر همه برف ها بنفشه بود، اتاق خاموش و کلاس دوم ب، خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود، پنجره های سیاه و آدم برفی ها بلد نیستند گریه کنند از جمله عناوین قصه های این کتاب است که نکات آموزنده ای را در دل خود نهفته داشته و آن را به نوجوانان آموزش می دهد. یکی از نکات قابل تأمل کتاب این است که نویسنده سعی کرده با زبانی ساده و قابل فهم و از طریق ادبیات مسائل مختلف نوجوانان را در روابط اجتماعی و خانوادگی به تصویر بکشد و با گسترش دید آنان، قدرت تفکر و سازندگی برای ساخت بهتر زندگی را آموزش دهد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما