loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دید اقتصادی: داستانی جذاب برای آموختن اقتصاد

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 32418 10003022
186,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این داستان برای چه کسانی مناسب است؟ اگر کسی که چیزی از اقتصاد نمی داند کتاب را مطالعه کند، داستانِ کارتونی جذابی خوانده است که تِم اقتصادی و کسب و کار دارد. اگر فردی که کمی اقتصاد می داند مشغول مطالعۀ کتاب بشود، داستان بامزه ای خوانده است که بعضی جاها آموخته های خواننده را به چالش می کشد و بعضاً آنها را به سخره می گیرد. اما در کل برخی از اصول ابتدایی اقتصاد را با لطافت خاصی در ذهن خواننده می چیند و گویی دریچه ای از روی دیگر این دانش را باز می کند. با اینکه این هر دو گروه از همراه شدن با داستان لذت می برند ولی حلاوت اصلی این کتاب را کسانی می چشند که نه تنها با اختلاف های مکاتب فرعی اقتصاد با جریان کینزین آشنا باشند بلکه از تاریخ اقتصادی ایالات متحده تا حدودی مطلع باشند. این گروه با تمام اسامی و حوادثی که در کتاب می آید ارتباط برقرار کرده و بند بند کتاب ایشان را اسیر چالش های ذهنی می کند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما