loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

راه و روان 4: کنترل غریزه جنسی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 32468 10003022
10,000 9,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

موضوع کتاب حاضر، شناخت راه های کنترل غرایز جنسی و مدیریت رفتارهای جنسی است. این کتاب، از مجموعه کتاب های «پرسش و پاسخ های دانش آموزی» است و به مسائل مربوط به رفتارهای جنسی در نوجوانان می پردازد. نگارنده ضمن اشاره به احکام، آیات، احادیث و روایات اسلامی دربارة لزوم کنترل بر رفتار و مدیریت عادت ها و اخلاق جنسی، گفتاری درباره اهمیت کنترل غرایز جنسی ارائه می کند. در گام اول، عوامل شکل گیری انحرافات جنسی را شرح می دهد و راه های پیشگیری از انحرافات اخلاقی را توضیح می دهد. در ادامه، اختلالات اخلاقی و عادات نادرست و چگونگی درمان آن ها را ذکر می کند، همچنین توصیه هایی درباره رفتار با جنس مخالف ارائه می دهد. این کتاب با هدف ارائه راهنمایی های اخلاقی به دانش آموزان و نوجوانان تدوین شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما