loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

قصه فرماندهان 5: پروانه در چراغانی - بر اساس زندگی شهید حسین خرازی

ناشر سوره مهر | نشر شاهد

نویسنده مرجان فولادوند

سال نشر : 1387

تعداد صفحات : 94

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 3257 10003022
21,000 20,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب پروانه در چراغانی، جلد پنجم قصه فرماندهان بر اساس زندگی شهید حسین خرازی است. این کتاب نوشته مرجان فولادوند است و در انتشارات سوره مهر و نشر شاهد به چاپ رسیده است.

کتاب پروانه در چراغانی، داستانی از زندگی شهید حسین خرازی فرمانده لشکر امام حسین(ع) اصفهان است. ابتدای کتاب در فصلی با عنوان «به جای زندگینامه» نویسنده به ذکر خاطراتی مختصر از شهید ایام انقلاب و جنگ و مسائل کردستان، دارخونین و ترکمن صحرا و مناطق جنگی خرمشهر، اهواز، آبادان و جزیره بوارین پرداخته و از مجروحیت در عملیات «فرمانده کل قوا» در طلائیه و حضور فعال در عملیات کربلای 5 و چگونگی شهادت وی مواردی نقل کرده است.

عناوین 9 بخش دیگر کتاب پروانه در چراغانی عبارت است از: تارهایی، فرودگاه اعزام، مرد، دژبان، پروانه در چراغانی، مثل یکخواب، اطلسیها در آفتاب و بغض ابری.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما