loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

به هوای دیدن جغد

ناشر سروش

نویسنده جین یولن

مترجم پروین علی پور

تصویرگر جان اسکونر

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 32

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب حاضر از مجموعه داستان های اجتماعی برای گروه سنی ج (چهارم تا ششم دبستان) است. خانم جین یولن که در زمینه کتاب های کودک ونوجوان با موضوعات علمی، تخیلی و اجتماعی بسیار موفق بوده است تاکنون مورد تقدیر بسیاری از ناشران قرار گرفته و جوایز متعددی از جمله جایزه مدال کالدِکات و دو جایزه کریستوفر را به خود اختصاص داده است. نویسنده در این اثر به رابطه عاطفی بین پدر و دختری با زبانی دلنشین و تصاویر جذاب می پردازد.

ماجرا از اینجا آغاز می شود که پدر و دختری به هوای دیدنِ جُغد در شبی زمستانی بدون گفتن کلمه ای راهی جنگل می شوند؛ چون به گفته پدر کسی که به هوای دیدنِ جُغد می رود، جز امید داشتن، نیازی به صحبت کردن، گرما و هیچ چیز دیگر ندارد. دخترک که برای چنین شبی خیلی انتظار کشیده بود، برای دیدن پرنده اسرارآمیز شب با پدر همراه می شود. پدر هووهوو... هووهوو کنان جُغد را صدا می زند، ولی پاسخی نمی شنوند اما آن دو به امید دیدن پرنده پیش می روند ... .
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما