loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پیرمرد و عقاب

ناشر سروش

نویسنده آندره لود

مترجم مهدی ضرغامیان

تصویرگر برنیس کلیو

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 111

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب " پیرمرد و عقاب" داستانی عجیب درباره یک شکارچی عقاب است که نویسنده کتاب طی سفری آن را شنیده و به صورت داستانی جالب برای خوانندگان نقل کرده است. نویسنده کتاب معتقد است که داستان زندگی جو بسیار زیبا و تکان دهنده است و همین امر باعث شده بود که زندگی این شکارچی عقاب را به تصویر بکشد. کتاب حاضر داستان پیرمردی به نام جو را روایت می کند. جو ، شکارچی عقاب ، از شهرت زیادی برخورداربود و در پایتخت کشور مشتریانی داشت. جو هنر شکار را از پدر آموخته بود و به این کار بسیار علاقمند بود. شخصیت اصلی داستان طی یک ماجرایی تصمیم می گیرد که به ارتفاعات دهکده رفته و رهبر عقاب ها را شکار کند و در طی این مسیر اتفاقات جالب و خواندنی برای وی پیش می آید که در نوع خود بسیار آموزنده و سودمند است. در بخشی از کتاب پیرمرد قصه گفت و گوی جالبی را با رهبر عقاب ها انجام می دهد .

در این بخش کتاب آمده: جو سرانجام چنین گفت: " عقاب بزرگ، من جو داویلا از دهکده سانتا مادره دو دیو هستم. از سال ها پیش من عقاب ها و خویشان تو را شکار کرده ام و یا آنها را زنده به دام انداخته ام، به همین خاطر تو بایست از من نفرت داشته باشی. با این حال من به کمک تو نیازمندم. امروز من خوار و زبون شده ام. لیاقت و افتخارم را از کف داده ام. همه مرا به تمسخر گرفته اند. شرافت من بازیچه دست دیگران شده است."
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما