loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بشر مدرن و سرشت تاریخی او

از مجموعه کتب صدایی دیگر 8

5 (2)

ناشر خبرگزاری تسنیم

نویسنده شهریار زرشناس

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 99

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

هدف مجموعه کتب صدایی دیگر، ارائه پژوهش ها و بررسی های محققانه و عمیق و بنیادین و نقادانه نسبت به ماهیت، تاریخ، وجوه و ظهورات مختلف استکبار غرب مدرن و کارگزاران فرهنگی و سیاسی و تولیدات ایدئولوژیک و مدعاهای مختلف تئوریک آن (در حوزه های فلسفه، علوم انسانی، ادبیات، مباحث نظری و ...) است. در تمامی آثار این مجموعه، نگاه و منظر مبنایی نویسنده، نگاه ملهم از تفکر اصیل اسلامی است و هدف، نگارش و انتشار آثاری به منظور تجهیز فکری مخاطب جوان و مؤمن و انقلابی به سلاح شناخت ژرف و نقادانه از استکبار غرب و کمک به تدوین نوعی خودآگاهی عمیق انتقادی غرب شناسانه (از منظر پایبندی به تفکر اصیل اسلامی و آرمان های انقلاب اسلامی) در جوان مسلمان ایرانی است.

کتاب حاضر جلد هشتم از مجموعه کتب صدایی دیگر می باشد که در چهار فصل تحت این عناوین تنظیم شده است: مفهوم سرشت تاریخی - صورت مثالی انسان مدرن - ویژگی سرشت تاریخی بشر مدرن - بحران ساختگی سرشت تاریخی بشر مدرن: انسان ابسورد معاصر.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

علیرضا هدایت

خوندنش توصیه میشه

9 دی 1401

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما