loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مقدمه ای بر طراحی دنیای مجازی

ناشر سروش

نویسنده سعید طوسی زاده | سید محمدرضا فرشچی | دادمهر رهبری

مستندساز حسن بشیر

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 223

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 33003 10003022
9,000 8,100 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

دنیای مجازی صورتی دیگر از جهان امکان است که در آن، واقعیت ها به شکل مجازی، تصویری و تخیلی در فضایی بی نهایت، غوطه ور هستند. دنیای مجازی، تصویر دنیای واقعی در فضایی ضدواقعی یا مجازی است؛ اما این فضا و دنیا وجود دارند و هر دو دنیا بخشی از جهان امکان هستند. امروزه تحقق دنیای مجازی با واسطه رایانه که ابزار خلق فضای مجازی است امکان پذیر شده است. درواقع، رایانه ابزار واسطه ای انسان برای کشف دنیای مجازی است. و طراحی محیط های مجازی ای که نزدیک به واقعیت باشند، کاربردهای فراوانی در آموزش، تجارت الکترونیک، پژوهش های علمی و آزمایشگاهی، معماری، تولید صنعتی، فروشگاه ها و دانشگاه های مجازی، شبیه سازی انواع ورزش و غیره دارد.

کتاب حاضر نتیجه تحقیق و تجربه سه تن از متخصصان حوزه هوش مصنوعی جهت ایجاد زمینه ای برای فهم هرچه بیشتر، بهتر و عمیق تر دنیای مجازی است و هدف اصلی آن انتقال این تجربه به دیگران و آسان کردن فواید درک و تصمیم گیری در ارتباط با واقعیت مجازی است.
این اثر در پنج فصل "واقعیت مجازی"، "برنامه نویسی دنیای مجازی"، "کتابخانه های گرافیکی"، "شبکه واقعیت مجازی" و "هوشمندسازی محیط های مجازی" تدوین شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما