loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اسلام در سیاست بین الملل

ناشر دانشگاه امام صادق (ع)

مترجم رضا سیمبر

گردآورنده کتاب آنتونی اچ جانز | نلی لاهود

سال نشر : 1389

تعداد صفحات : 294

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 33121 10003022
147,000 132,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

اگرچه عمده نظریه های موجود در روابط بین الملل از منظر عرفی گرایانه، به مقوله مهم دین و جایگاه آن در نظام بین الملل می نگرد، اما نمی توان منکر این واقعیت شد که اسلام به عنوان مکتبی منحصر به فرد از اهمیت نظری و کاربردی بالایی در تحولات بین المللی برخوردار بوده و این موضوعی است که عمده دولتمردان و تحلیل گران بدان معترف اند. در کتاب حاضر، به بررسی موضوعات مربوط به ظهور اسلام، به عنوان یک بازیگر و ابعاد مختلف آن، پرداخته می شود. این کتاب که به موضوع «جهان اسلام و چالش های مربوط» اختصاص دارد، گروه های افراطی ـ چون وهابیت ـ را به عنوان تهدیدی برای نظام بین المللی و جهان اسلام معرفی می کند. هم چنین در این کتاب، به موضوع بانکداری اسلامی و مسئله زنان؛ بازیگری اسلام در آسیای جنوب غربی، مرکزی و شرقی و منطقه خاورمیانه نیز پرداخته می شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما