loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کوکی: ماهی قرمز کوچولویی که گریه می کند

ناشر سروش

نویسنده آن کونیک

مترجم مهناز عسگری

تصویرگر کورین دریفوس

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 28

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 33255 10003022
6,000 5,400 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

داستان " کوکی ماهی قرمز کوچولویی که گریه می کند " روایتگر ماجرای پرفراز و نشیب یک ماهی کوچک قرمز به نام کوکی است. کوکی که که در یک مغازه ماهی فروشی زندگی می کرد در یک روز قشنگ توسط خانمی مهربان خریداری شد. اما کوکی از زندگی در تنگ آب خسته شده بود و از روی ناراحتی مدام گریه می کرد و همین گریه ها باعث شد کد آب تنگ هر روز بیشتر و بیشتر شود تا اینکه روزی آب تنگ سرریز شد. خانم مهربان و خوش قلب وقتی متوجه شد که کوکی از زندگی در تنگ ناراحت است او را در یک برکه رها کرد شاید که کوکی خوشحال شود. کوکی باز هم غمگین بود و هر روز گریه می کرد تا اینکه روزی... یکی از ویژگی های این کتاب تصویرگری زیبای آن است. تصویرگر با توجه به نام ماهی داستان که کوکی است سعی برآن داشته که تصاویر داستان را با کوک های خیاطی و ابزار آن به کودکان نشان دهد که به نوعی نمادی از نام ماهی کوچک قرمز داستان است. همچنین هماهنگی تصاویر کتاب با سیر قصه باعث شده که کودکان از لحاظ بصری هم بتوانند با داستان همذات پنداری نزدیکی داشته و درک بهتری از محتوای داستان در ذهنشان نقش ببندد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما