loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رساله آموزشی - جلد اول: احکام عبادات بر اساس فتاوای مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مد ظله العالی) رهبر معظم انقلاب اسلامی

5 (1)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 3331 10003022
140,000 126,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب احکام عبادات، جلد اوّل از مجموعه ی رساله ی آموزشی است که حاوی احکام عبادات مطابق با فتاوای مرجع عالی قدر حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدّظلّه العالی) است و بنا به درخواست های مکّرر از سوی علما، فضلا و مقلّدین، توسط انتشارات انقلاب اسلامی و فقه روز به طبع رسیده و در اختیار عموم مؤمنین و علاقمندان قرار می گیرد.

در این مجموعه ی آموزشی، علاوه بر موارد موجود در رساله ی " اجوبه الاستفتائات " استفتائات جدید نیز اضافه گردید و در دروس مربوط به احکام معاملات (جلد دوّم) از جزوه های دروس خارج فقه معظّمٌ له نیز بهره گرفته شد. تا بر غنای آموزشی این مجموعه، بر طبق اسلوب و بیان معظّم ٌله افزوده گردد.

در جلد اوّل، این مجموعه احکام عبادات در قالب 77 درس شامل احکام تقلید، طهارات، نماز، روزه، خمس، انفال، جهاد، امر به معروف و نهی از منکر ارایه شده است. تدوین دروس مزبور به نحوی انجام گرفته است که نفع آن عام و بهره گیری از آن برای همگان آسان باشد. شایان ذکر است که دفتر استفتائات معظّم له این رساله ی آموزشی را تایید و عمل به آن را مجزی اعلام نموده اند.

موضوعات مطرح شده در کتاب احکام عبادات بر اساس فتاوای مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مد ظله العالی) رهبر معظم انقلاب اسلامی: تقلید، طهارت، نماز، روزه، انفال، جهاد، امر به معروف و نهی از منکر.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

عباس

ایت الله سید على حسینی خامنه اى فرزند مرحوم ایت الله .... لطفا اصلاح بفرمایید

30 آبان 1393

سلام. در سایت خود مقام معظم رهبری (khamenei.ir) این معرفی آمده است و خود ایشان از این تعبیر استفاده کرده اند.از لینک زیر میتوانید برای دیدن این مطلب میتوانید استفاده کنید:
http://farsi.khamenei.ir/memory-content?id=26142

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما