loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حماسه ی امام علی علیه السلام

5 (1)
هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

مهدی شفیعی داستان زندگی امام علی علیه السلام را در قالب 13077 بیت شعر حماسی به نظم درآورده است .

کتاب یاد شده روایتگر وقایع تمامی دوران حیات حضرت امیر از هنگام تولد تا زمان شهادت ایشان است و وزن اشعار حماسی و به سبک شاهنامه حکیم ابوالقاسم فردوسی تنظیم و به زیور طبع آراسته شده است.

فصول گوناگون کتاب در بخش های متوالی تنظیم شده تا ترتیب رویدادها حسب تاریخ وقوع حفظ گردد و همچنین استفاده طرح ها و نقوش اسلامی – ایرانی و نقاشی های مرتبط با داستان به جذابیت این اثر حماسی افزوده است.

مطالب منظومی که سطور کتاب را شامل می شوند تماماً از منابعی نامی و به دقت گزینش شده و تلاشی وسواس گونه در احراز صحت آن رویدادها به کار رفته است تا درستی اشعار ابتدا برای خود شاعر اثبات شده و سپس لذت خواندن حماسه ای راستین به خوانندگان کتاب اعطا گردد.

گفتنی است، شفیعی که در حال حاضر مسوولیت کمیسیون فرهنگی اتاق فکر بنیاد بین المللی غدیر را نیز بر عهده دارد، پیش از این نیز برای اولین بار کتاب نهج البلاغه و حماسه عاشورا را نیز در قالب نظم سروده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما