loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اول عاشقی

ناشر افق

نویسنده یودیت هرمان

مترجم محمود حسینی زاد

تصویرگر آتلیه ی نشر افق

طراح کیانوش غریب پور

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 176

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 33869 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
9,500 9,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب اول عاشقی، نوشته یودیت هرمان است و با ترجمه محمود حسینی زاد در انتشارات افق به چاپ رسیده است. یودیت هرمان، نویسنده ی معاصر آلمانی که در رشته های آلمان شناسی و مطالعات فلسفه به تحصیل مشغول بوده است. او در این داستان تردیدهای درونی یک انسان را به تصویر کشیده و آن را در قالب شخصیت زنی به نام "استلا" به مخاطب نشان می دهد. "استلا" متاهل است و یک فرزند و شغلی راضی کننده هم دارد. او به همراه شوهرش "جیسون" و دخترش "آوا" در خانه ای که واقع در حومه ی شهر است زندگی می کنند.
استلا زنی کتاب خوان و خانواده دوست اما مثل دیگر قهرمان های یودیت هرمان منزوی است. در ادامه رمان زن توسط یکی از همسایگانش که یک پیرمرد است مورد آزار و اذیت قرار می گیرد و این باعث می شود به گذشته خود رجوع کند.

کاش می شد همیشه همدیگر را می شناختیم ، تو پیرتر می شوی ، ما دیگر چندان وقتی نداریم . نگاهم که می کنی ، لبخند خواهی زد، امکان ندارد طور دیگری باشد.
.

استلا میگوید نه. حس میکند زانو هایش می لرزند، تعجب میکندکه چقدر سریع این اتفاق میافتد. واقعا دوباره لرزش گرفته؟ لرزش گرفته، واقعیت دارد.
.

جیسون به او اعتماد ندارد. زن چیزی مثل جریان برق بین خودش و مرد حس میکند. تعجب آور اینکه آن چیز مال قبل ها ست،مال ماه های نخست ترس و عدم اطمینان، تردید به احساسات دیگری، به احساسات خود.
.
زود رنج هم هست. حساس. تحصیل کرده، زمانی برای خودش هدفی داشته. اگر دنبالت افتاده حتما حالش خوب نیست...اگر تا حالا با اون صحبت نکردی، شاید بدنباشه که بکنی. بهش بگو، باهاش حرف بزن.
.
آیا جیسون در حال زدن ضربه ها به استلا فکر می کرده. می تواند جیسون را ببیند که روی میستر پفیستر خم شده، یک عاشق، استلا دوست ندارد این تصویر را ببیند، اما می بیند. فکر میکند که آن سه اسم روی صندوق نامه ها را با تربانتین پاک کند. میگذارد اسم ها بمانند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما