loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

باغ کیانوش

رمان نوجوان امروز

5 (1)

ناشر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

نویسنده علی اصغر عزتی پاک

ویراستار سهیلا احمدی

تصویرگر پژمان رحیمی زاده

سال نشر : 1389

تعداد صفحات : 151

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

«حمزه» و «عباس» دو دوست هستند که تصمیم می گیرند به باغ میوه «کیانوش» بروند و میوه بچینند. در شب عروسی پسر کیانوش، با استفاده از غفلت او از باغ، وارد باغ میوه می شوند، اما توسط کیانوش که برای سرکشی به باغ آمده است گیر می افتند. در کشاکش تنبیه حمزه و عباس توسط کیانوش، خلبان هواپیمای درحال سقوط عراقی به باغ می افتد. خلبان کیانوش و عباس را با اسحله تهدید می کند و آنها را اسیر می کند. حمزه در یک لحظه از باغ فرار می کند تا کمک بیاورد و کیانوش و عباس گرفتار خشم و ترس خلبان که خود نیز درمانده شده است، می شوند.

این رمان برای گروه سنی «د» و «هـ» به نگارش درآمده است.

ساقه ها مثل تارهای درهم تنیده ی عنکبوت بودندو او در پشت این بافت و پوشش نازک به کاری که کرده بود فکر می کرد . باورش نمی شد . هم ذوق کرده بود و هم تا حد مرگ ترسیده بود . خودش هم نمی دانست چه اتفاقی افتاده است که چنان تصمیمی گرفته است . شاید خواسته بود بااین کار شجاعتش رابه عباس نشان دهد ، شاید هم از ترس این که خلبان گیرش بیندازد، فکرش از کار افتاده بود و مثل دیوانه ها احمقانه ترین کار ممکن را کرده بود .
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما